Saturday, October 16, 2010

Convocation of Mr. Ring (part II)

It was a fun graduation ceremony, no tears, but lot of laugh.
We still talk a lot like what we did at school; we still kepoh a lot, exchanging latest status between each others; we still argue a lot, regarding the post relationship problems among us; and of course, we still crazy a lot, esp Jacky Chan, the funniest ppl among us (I bought the DVD and i will spread ur awkwardness to my grandma, haha).

I am extremely happy to see all my beloved friends, hopefully they are happy to see me too, haha...

毕业是人生中的一个转折点。对我而言,有很多很多东西必须慢慢去思考,尤其是面对前方那未知数的路,我必须做出一个果断的选择。朋友们的鼓励与支持我会放在心上,希望未来的我,的你,是快乐,是满足的。

谢谢你们带给我欢乐,谢谢你们让我更加认识我自己,谢谢你们让我发挥我的天分,谢谢你们让我更加有自信,谢谢你们叫我“大佬”,谢谢你们让我住进2115,谢谢你们陪我去游山玩水,谢谢你们鼓励我去扮那只妖龙,谢谢你们支持我参加歌唱比赛,谢谢你们陪我去夜店狂欢,谢谢你们照顾喝醉了的我,谢谢你们,再次的谢谢你们。

很多人都说我上了大学变了,我说,是我背后的那班大学朋友,让我更加认清我自己罢了。


再见了我的朋友,

我们一定会再见。

No comments:

Post a Comment

Popular Posts